söndag 14 mars 2010

Tanterna i Skara.



Idag har han varit fullständigt försnurrad för vi var hos tanterna i Skara och det är inte varje dag han får gå mellan två damer i mycket snygga kappor som matte Maria sytt, titta in på hennes sida Lavendeldesign ni skulle se allt hon har gjort och gör med sin  symaskin, inte bara det utan ALLT, jag är grön av avund.... helt otroligt.... idag när vi var där beställde jag..... nä, talar inte om vad utan ni lär få se så småningom.... jag väntar med spänning för Maria har "fria händer" att skapa och jag vet att det blir såååå bra.



Marias dotter Pernilla tog med sin kamera när vi gick en promis så det är hon som har fotat, även hon är duktig på det mesta, ja, jag är grön av avund på henne oxå....
Här busar han med Kino.....


Som sagt det var full rulle, Hjärter var snäll och tog det lungt så den lille hängde med för annars har han inte en suck mot en Whippet


Skynda, skynda, snabbt upp för att nosa på trädet sen iväg så jag hinner ikapp...


Om jag flyger går det fortare.... han ser ju störtskön ut min flygande Corgi

3 kommentarer:

Maria S sa...

Hej igen,
visst är dom goa, våra jyckar. ad vore livet utan dem,inte nåt.
Kino kunde också flyga....
Ps. vi valde ganska lika av bilderna.
ha det gott!

Maria sa...

Nog är han störtskön den lille vännen!
Han såg ut att trivas bra med de galanta damerna. Gör sig bra som flygande hund också :))
Kram Maria

AnneSofie sa...

Visste du att han kunde flyga när du köpte honom? Eller fick du betala extra för den funktionen?
Har ser hur som helst STÖRTSKÖN ut.
Yiiiiihaaaa! Här kommer Yahto!