lördag 13 mars 2010

Marias bilder

Träffade Maria på stan för ett tag sedan när jag och Lusen, ja han kallas så av mig ibland, varför.... jo det är väl uppenbart att han är LinsLusen nummer ett....


Men det var ju Maria jag skulle berätta om, hon har nästan eller alltid med sig sin kamera som hon är otroligt duktig med, hon och flera andra är med i något de kallar ABC i ord och bild, de utmanar varann med foton. Då när jag träffade henne var det bokstaven Y som gällde. Gå in på Maria och titta får ni se vilka fina bilder hon tog, så duktig kommer jag aldrig att bli men jag kämpar på med mitt fotande, nåt jag skulle vilja kunna mer är att redigera i fotoprogrammet så en kurs vore inte fel, är det någon som känner sig manad att ha mig som elev så hör av er.... visst finns det kurser att gå men kruxet är jycken, eftersom han är ensam vissa timmar under dagen vill jag inte lämna honom ensam på kvällen, ja jag vet att jag är barnslig med det men sån är jag....å Yahto skulle bli så här glad om han fick vara med.....

1 kommentar:

Maria sa...

Du tar allt bta bilder på sötnosen du också... Dessa två är ju helsköna!
Kram