måndag 22 mars 2010

Malmö Int

Yahtos bror Yanisin..... visst är han charmig här....


blev 4 bästa hane igår på Malmö Int....

BJ som är en cardigan....12 månader gammal....



1,1 och fick HP...

Pete



blev 3:a i CH klass sen opl tyvärr ( han är gööörsnygg)
och Chanel, 8 mån, som jag tyvärr inte hittar någon bild på fast jag vet att jag har några på henne nånstans blev BIR valp. Titta in på Kennel Igro'c så finns det bilder där på allihop. Stort grattis Eva o Camilla

Ett jättegrattis även till Världens Bästa Malte som blev BIR och fick CACIB.
Malte som jag inte heller hittar någon bild på men som jag vet finns i gömmorna men var.....

Var tvungen att gå in och göra ett tillägg.... jag glömde Världens Bästa Myra som fått valpar, henne hittar ni på samma sida som Malte, jättegrattis till henne oxå och såklart till Britt som är matte till både Malte och Myra.


1 kommentar:

Ami sa...

Vilka resultat!! Nu du Yahto får du träna på att stå fint så du kan få lika fin placering som "släkten" fått nu i helgen när det är dags för Larvutställningen. Jag lovar att hålla tummarna för dig och matte