måndag 8 mars 2010

Indra o Yahto

Han sprang inte till "skogs" som jag skrev igår fast jag hade kameran med även idag för idag hade han en date med en av bästisarna, goa tjejen Indra som alltid är tålmodig men även fostrande mot honom, Indra är en 7 årig.... hmmmm eller är hon 8 ???? spelar ingen roll.... blandning golden-labbe


matte Mia var oxå med..... Mia är en genomgo --årig småländsk .....nä. inte ska jag väl göra en ras o åldersbeskrivning på dig Mia.....



nästa gång så ska jag försöka få med henne från rätt håll..... förhoppningsvis.....

Så som sagt idag har det varit i följa Indras spår



Försökte mig på att få grabben still även idag och det funkade för jag var snabbare med kameran, jag kanske lär mig ....



Mycket bus var det.......




Hela munnen full av Yahto....det är bra när han har "stor kostym" för då får man ett jättetag....






Puss på dig, du är bästaste vännen i hela världen !!!!





1 kommentar:

Lotta sa...

Hej där
Jag har kommit hit igenom Marias blogg.
Så söt han är Yatho. Indra är jättego hon också.
Härligt när de kommer upp i åren och tar hand om de små...Jag har två små Griffon Belge själv.
Härliga bilder på vovvarna
Jag får kolla vidare..
Mysig helg Lotta