söndag 7 mars 2010

Billy o Yahto

När vi var ute i skogen idag tog jag med kameran för jag tänkte ta några fina bilder på hundarna, det var inte lätt må jag säga, Billy är inga problem att fota... Billy har varit här på kollo i helgen


för han står still men min yrpelle är svårare, okey då det är mitt fel för jag är INTE tillräckligt snabb med kameran så han hann.....



ramla ihop i en hög innan jag var färdig.... han satt jättefint men som sagt han lessna på att vänta.
ville ha ett kort på dom sittande fint ihop, yrpellen lessnade....

 

 efter jag tagit så kom jag på att jag glömt ta av Billys koppel för det ville jag inte ha med men dom korten som var utan koppel var bara halva Yahto med, det här blev väl sådär....



En härlig vinter prommis hade vi iallafall....


i följa Johns spår eller rättare sagt följa Billys spår....



Ja jösses vad han tyckte jag var tjatig och besvärlig idag, det syns på hela honom att han tänker "morsan nu får du ge dig, nästa gång du har kameran med och tjatar att jag ska va still så springer jag till "skogs"

1 kommentar:

Ami sa...

Du får redigera bort kopplet i fotoprogrammet Carin.
Nalle blev avis när han såg att Billy hade varit på kollo och fått vara ute i skogen men han ska inte klaga han fick härja med "släkten" i stället.