måndag 29 mars 2010

Corgidagar

Helgen blev som jag trodde, den var sååå rolig, träffade både trevliga människor och hundar. Lördagen var ju för uppfödare men så intressant och givande även för mig. det skulle kommit en veterinär och föreläsare men de hade förhinder så Eva
höll i den dagen duktig och kunnig som hon är så hon gjorde det med bravur.
Många diskussioner blev det och som sagt mycket givande.
Söndag var det årsmöte, kände igen mig för det var som på Götene bk snabbt och fort sen mat...helt suveränt.
Maten är en historia för sig, Eva och hennes dotter Millan hade gjort lunchen på lördagen och Ellie middagen på kvällen och maten på söndagen, jag åt som jag brukar.... massor.... åå va gott det var.
Det här är Ellie, det är hon som har Cofftan som jag skrivit om tidigare
Bolle som är ordförande
en mycket bra sådan, även hon mycket duktig
Å lille Justin var oxå med

Många fina priser till uppfödarna...

Och ett lotteribord
som jag vann några saker på.... inte illa...

Sen ville jag ju ha ett fint kort på bröderna, men det var inte lätt....

det är nära....



Till slut fick vi till det... lilla Chanell till vänster fick såklart vara med, brorsan Yanisin i mitten och sen Yahto

Så här ser han ut snyggingen och brorsan Yanisin


Jag var eller är trött efter en helg som har varit såååå kul men en som är ännu tröttare det är Yahto, han sover än, han har varit riktigt lugn men snart är han sitt rätta jag igen.....

2 kommentarer:

Maria sa...

Din helg har varit superbra ser jag... Kul när det blir så lyckat!
Själv så har jag slappat i soffan framför tv:n förutom en tur bort till Arenan i lördags för att kolla läget där. Träffade en gammal bekant som jag inte sett på över 20 år, vilket var väldans roligt :)
Ha de gott!
Kram Maria

Emma sa...

Vad kul det verkar med en helhelg på det viset! Och fina bilder på Yahto och hans syskon!

Kram
Emma, Gimli & Midas