fredag 3 juli 2009

Min vän

Har i sett.....sicken goding !!!!!

Ska den här krabaten bli min vän.... hoppas han vill samma som jag.... att vi ska bli allra bästa vänner och göra en massa kul ihop.
I dag blir han två veckor så om åtta kommer han hem, samtidigt som det ska bli såååå roligt är det lite nervöst, en massa tankar far omkring i huvudet... fixar jag detta, hur ska det gå, tänk om han inte kommer att trivas, undrar om han vill bli min vän.... några av mina tankar men jag känner igen dom.

Det har varit samma sak varje gång jag fått hem en liten och visst har det fixat sig, kanske är det sunt att tänka så och inte ta allt för givet för det är ju inte alltid att livet blir som man vill men motgångar hör ju till, såklart ska vi bli vänner och ha roligt tillsammans..... det är tur att han inte vet än hur envis jag är...... men det lär han nog komma på rätt fort...





2 kommentarer:

Britt m flock sa...

Vilken söting! Tack för att jag fick vara hos dig när det åskade.

Therese sa...

Vilken underbar liten krabat:)