måndag 13 juli 2009

Björnligan

Igår var en dag som jag aldrig glömmer, äntligen efter sååå lång väntan fick jag se "björnligan" man kan inte annat än att bli förälskad i en sån här varelse, visst är alla valpar söta men de här slår allt, undrar om det är för att en av dom är min...... fyra goa grabbar som idag är 3 veckor och 4 dagar.
Titta och njut






Nu är andra fasen av väntan över, jag har sett dom för första gången så nu går jag in i tredje fasen, väntan på att få se dom igen om ca 1 vecka, har fått för mig att om jag delar in tiden till jag får hämta hem honom så går det mycket fortare



4 kommentarer:

Ami sa...

Vilka goa nallebjörnar, de ser kramvänliga ut! Vet du vilken som blir din än?

Hälsningar hon som oxå har en Nalle

Maria sa...

Tjena,
tänkte väl de....att det fanns nya bilder!
Ursöta...kommentarer nog..
vi tanter här i Skara bara väntar på att vi ska få ge oss på det där lilla krypet....
Ha det så trevligt i din fas 3
Goa hälsningar från oss

Emma sa...

Hej Carin
Vilka underbara små nallar! Blir helt kär när jag ser dem. Jag lovar att komma och hälsa på dig sedan när du fått hem din, vare sig du vill eller inte ;o)

Britt m flock sa...

Guud så söta! Du gör nog rätt i att dela upp väntan:-)Men nu kan du ju ge dig ut och plocka svamp om du inget har att göra:-)