torsdag 23 juli 2009

Yahto

Igår var jag hos Eva igen och kollade valparna, det har hänt massor sen jag var där sist, inte ville dom vara inne i valphagen utan dom for omkring som yra höns överallt.
Så nu är det bestämt att den här grabben ska bli min, visst är han charmig....
En grabb som verkar vara envis (som jag) och full av spring i benen.

Allt ska bitas på, snacka om sylvassa tänder.....
Mat är gott så han har blivit en riktig liten knubbis.


Mamma Lisa med sin älskade kanin. Lisa är en underbar mamma som är sååå mån om sina små.


Matdax igen..... inte fel att ligga på rygg och käka.....
Yahto ligger på rygg....

Nu är det bara 4 veckor kvar tills jag hämtar hem honom, kan inte fatta att väntan snart är över.

I slutet på september börjar "allvaret"..... då ska vi vara med på valpkursen
och träffa 11 st nya små lekkompisar av olika raser.
Berättade det för honom igår, han sa att han skulle leva rullan från första skoldagen till den sista och inte lyssna på mig alls, det ska vi nog bli två om det är ju bara att vänta och se vem som är envisast jag eller han..... jag vet ju med mig själv att jag ger mig inte i första taget.....




4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carin!
Vilka godingar, skall bli jättekul att få träffa lille Yatho när han har kommit "hem".
Man kommer ju ihåg hur fruktansvärt långsamt tiden går när man väntar på att få hem sin efterlängtade valp så jag lider med dej.
Ha det gott!
Eva & Jazzy

Anna-Karin sa...

Tjohooo vad söt han är!!!!!

Anonym sa...

Hej!!
Tanterna i Skara hälsar och tycker att han har växt till sig riktigt bra. Vi väntar!

Anonym sa...

Hej
De är faktiskt hur söta som helst. Skall bli jättekul att träffa lille Yatoo när det väl går för sig. Kanske vi kan få besök i Bovall någon gång i höst. "Mormor" hälsar så gott.