tisdag 14 juli 2009

Mer valpbilder

Jag kan inte sluta att sitta och titta på korten jag tog i söndags så här kommer fler..... undrar vad dom har på gång här....

Det var inte långa stunder dom var vakna men då var det antingen bus eller mat som gällde, valpen till höger ska Eva behålla för han är den ende som är stubb


Valpen som Eva funderar på om jag ska ha är tjocksmocken längst till höger, hon tycker att det är den som är finast i kullen men han är så lugn så vi får se det händer ju mycket nu under veckorna som är kvar, jag har inte ens funderat vilken jag vill ha för hur ska jag kunna det....... jag vill ha allihop.....

Vägning på gång av "min" 1100 gram tung..... det är precis att han får plats i glasslådan


Det jag har bestämt mig för är namnet, har länge sagt att min nästa jycke ska heta Kitos men eftersom det här är en Y kull och jag vill behålla kennelnamnet så kommer den att heta Yahto, lägger jag till ett s så bli det ju väldigt likt
Kitos- Yahtos, eller så kallar jag honom helt enkelt Yahto, snacka om att vara velig....... eller att ha beslutsångest men jag är ju våg.......
Gick igår på jobbet och ropade namn.... det var många som tittade och undrade vad jag höll på med......
Men som sagt kanske blir det det här krabaten.......


Vilken det än blir så är han såååå efterlängtad och välkommen, men inte kommer han att bli bortskämd, nääää jag har väl aldrig skämt bort någon jycke..... eller......





1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga foton! Vi följer med stort intresse allt om Yatho och hans utveckling. - Kramar från oss i beardis-gänget