måndag 27 juli 2009

Öz Jaffa o Kliff

Den här veckan bor Öz hos mig, Christer, Lillemor och Winnie har åkt iväg på semester med husvagnen så Öz fick åka själv på semester till Lidköping, tror han tycker det är helt ok och det tycker jag med fast det är trångt i sängen....

I morse när vi var ute så gick jag och halvsov som vanligt, Öz for iväg som en skållad råtta och jag efter i snöret, va hände, jo grannens katt var också vaken, jag säger då det tur att det finns lyktstolpar med jämna mellanrum som man kan haka fast sig i......

"Va sa du ska vi gå ut".......
"Nähä inte än".....visst ja, vi ska ju vänta på Indra och Mia, dom ska följa med, om jag sover med ett öga öppet en stund till så missar jag inte när dom kommer.....

Häromdagen var jag hos Brobergarna och fikade, Tony är inte dålig, kolla bygget han håller på med, det kommer att bli hur snyggt som helst, till och med jag som är en riktig badkruka skulle vilja ha en pool bara för att det ser så mysigt ut men bada.....okejdå om det är 30 grader i vattnet..... och lika varmt i luften...... så jippiiii jag slipper......


Men Jaffa vill säkert simma omkring....

och Kliff med kan jag tro......

men det får dom säkert inte så Tony... bygg en till hundarna också så dom har nåt att plaska omkring i.




Inga kommentarer: