onsdag 11 februari 2009

Yrvädersfrämmande.

Ibland känns det som om jag håller på att gå sönder, saknar min Loffe så fruktansvärt, vill inte gå hem efter jobbet för det är så tomt, sitter en stund varje dag och tittar efter valp för att skingra tankarna.
Igår var det värre än värst, ville inte gå hem men var tvungen, precis när jag kommit innanför dörren ringde Ami som en räddande ängel, hon och tre tokstollar kom hit och fikade, du ska bara veta Ami vad glad jag blev.

Här är linslus nummer ett, Nalle en riktig going, ett yrväder som alltid vill vara med på bild.

Eddie hade fullt upp med en "pipis", hur gör man om man är törstig och har en grej i munnen jo man lägger den i vattenskålen så den inte försvinner och dricker......sen ställer man sig och gapar för att någon ska plocka upp den men du fixade det själv Eddie, redig grabb, blött blev det överallt men vad gör det.
Eddie ska bo hos mig en vecka när Ami är i fjällen, en hund i sängen som jag får skämma bort.........

Linslus nummer två, Billy, ett yrväder även han, en underbar kille som alltid är lika glad.

Vad gjorde man utan sina vänner, vet faktiskt inte, alla ni som kommit hit hem, mailat, ringt och skrivit kommentarer här i bloggen, ni är så snälla och gulliga allihop.
Tack Annthi för att du står ut med mitt pladdrande och gråtande, du är en ängel även du.








2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tänker på dig.... Enoc och matte

Anonym sa...

Om det känns jobbigt att vara ensam så ring bara så kommer någon av oss busar i Innerfallet och håller dig sällskap och pussar på dig. Matte kanske kan lära oss att åka Kinnekulletåget från Lugnås till Lidköping alldeles själva då kan vi ju hälsa på dig ofta

Hundkramar och hundpussar från Eddie, Billy och Nalle