torsdag 12 februari 2009

Björne

Fick ett mail från min kompis Björne igår, han undrade varför inte HAN fick vara med på bild här, så klart du ska vara med. Undrar vad du har kollat in.....


Tänk när jag var med din matte och hämtade dig, vad bilsjuk du var vi stannade en massa gånger på vägen hem.
Din matte säger ofta att du är billig nu för tiden, undrar varför hon säger så kan det bero på att du är väldigt envis.... ska hon säga.... jag vet att hon är värre för du får alltid ge dig.
Tror inte jag ligger så bra till snart för du ska ju komma hit och bada......fast det vet ju inte du......än.....





4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska också bada, ikväll, fast det vet jag inte heller än.....Enoc

Anonym sa...

Hej Carin!
Tjusig sida!
Hittade hit via klubbens sida!
Ses på söndag!

Anonym sa...

Åh när jag fick veta det så sprang jag och gömde mig.......Enoc

Anonym sa...

Jag gillar glass(en hälsning från enoc)