lördag 7 februari 2009

Tjabo

Det här är min kompis Tjabo, ja, ja, får väl räkna hans matte till en god vän också.
Tjabo och jag går agilitykurs ihop på söndagar, oj va kul vi har.
Beundrar honom för hans tålamod med mig för det här med att vara tydlig och visa är inte min starka sida och läsa banor ska vi bara inte tala om...men som sagt roligt har vi.
Han är en mycket klok och smart liten krabat som alltid (nästan) vill vara tillags när jag har en köttbulle i handen......

Du kanske undrar vad han är för ras, jo han är en blandning av Lhasa Apso, Västgötaspets och Berner Sennen, det syns väl.......
Tack snälla Annthi för att jag får låna honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

-Och här kommer vittnesbörd om att Tjabo är precis så duktig som Carin skriver.
Och Carin själv går inte av för hackor hon heller (även om jag inte skulle vilja ha henne som kartläsare på bilutflykter) ;-)
/Anna-Karin