måndag 9 februari 2009

Valpfunderingar

Har suttit och pratat i telefonen i flera timmar, det snurrar i huvudet efter allt prat, jag är ju rätt bra på det, att prata alltså.... vem har jag då tjatat med, jo en uppfödare, vet inte vilken i ordningen men trevlig var hon.
Det är inte aktuellt att köpa valp nu men jag måste kolla runt för annars blir jag tokig (mer än vanligt)
Kan inte ta ledigt lääänge från jobbet nu och flera månader framåt så jag hoppas det finns en liten till mig fram i höst hur jag nu ska kunna vänta.....
jag måste, det är bara så, hon jag pratade med ikväll har planer att para i maj så vi får se....

Har tänkt att köpa en sån som ligger i korgen, nä, inte katten utan den andra saken, visst skulle jag passa ihop med en sån fyrbenting....nää.....jooo...såklart jag gör.... ni håller väl med hoppas jag.
Tjabo sa iallafall att det blir görbra och han litar jag på.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att du skulle passa ihop med en sån! Tar tillbaka det jag sa i morse..... han ser faktiskt jättego´ut.

Anonym sa...

Du kan få låna en vilde av mig så länge om du vill! Så du inte går och är hundlös menar jag...

Anonym sa...

Självklart passar det dej om det känns rätt! Tycker de är så söta med sina parabolöron. Kul att du börjat blogga! Syns på lördag!

Anonym sa...

Hejsan.
Här händer det grejer!
Klart du ska ha en sån liten goding!!!

Nu vill Leo ha en tass med i laget. Men han är inte så fin på tangenterna. Det blir typ ghytvbnjmkli samtidigt.

Ha dä gött!

Anonym sa...

Jaha...
Å vart kom det där "& Co" ifrån nurrå???
Det ska vara AnneSofie & Co å inget annat.
Dä va säkert Leos klumptass...

Anonym sa...

Såklart att du passar med en sån liten typ.
Förstår jag väl att Tjabo håller med dig. Ni är ju kompisar ju! ;-)
Visst är det lite roligt att planera för ett litet monster. Köp katt samtidigt så är du definitivt inte sysslolös många minuter på dygnet, hi, hi.
KRAMAR så länge.
/Anna-Karin

Anonym sa...

Vilken goding på bilden, det passar dig säkert jättebra.
Eddie undrar om det var en föraning av himmelriket han fick i kväll, både pipisar och massa godis!!! kan det bli bättre? hälsar han som däckat i soffan nu

Kramar från Ami & busarna