söndag 2 maj 2010

Stora fötter


Nu kan vi börja snacka om stora fötter ...... se på dom här .....

Jag som tyckte att Ragge hade stora men här ligger även han i lä med de här sitter ju inte på en jycke utan på en sån här kul sak ....


 Vi, Ann Yahto och Jag stannade till på Broby struts

Har tänkt varje gång jag åkt förbi att jag ska stanna till ....jag gör det nästa gång ... men idag så gjorde vi det, Yahto hade nog gärna följt med och kollat in fåglarna men där fick han tji, portförbud för hundar men han fick vara med på en långpromis istället, vi började med Sörboleden, vidare mot Mariedals slott, en runda med mycket skog och backar.
 

Drickstopp vid ån men inget bad ..... ska bli kul att se när han vågar sig på att bada, kanske är han en lika stor badkruka som jag .....

En lång härlig runda som vi såklart avslutade med fika ....

vid Dala kvarnsdammen där vi började vår vandring


1 kommentar:

AnneSofie & Co sa...

Har oxå vart på Broby Struts. På personalresa när jag jobbade på förskolan. Gissa vilka som kacklade mest?
Rätt fräcka djur det där - en sån skulle man haft i trädgården - säkerligen alldeles utmärkt som "vaktstruts".
Fast frågan är om man själv skulle vilja gå in i sitt eget hus då?
Nu måste jag nog komma och se den där lille godingen på riktigt. Han ser ju för skön ut - med glimten i ögat.