söndag 25 april 2010

Ragge

Det här är Ragge,13 veckor.

"En ny corgi i stan" ... fast han bor inte i stan utan i Skalunda hos Carina o Jan

Det var så kul för en dag förra veckan kom det fram en tjej och frågade om Yahto är en Corgi, visst svarade jag, då sa hon att "vi har oxå köpt en men en Cardigan" ååå va glad jag blev, kul med en Corgi till och ännu kuligare blev det när hon berättade att pappa till honom är Cofftan, honom har jag skrivit om tidigare och Hera från kennel Stock Dog's. Så idag åkte vi ut till Skalunda och hälsade på Ragge och hans familj. Yahto och valpen for omkring och lekte




Efter en låååång stund trodde vi att dom var trötta


Men inte då, dom vilade bara ca 3 sekunder sen var det full fart igen.
Jag som hela tiden tyckt att Yahto har stora fötter .... kolla Ragge's han har stora som paddlar så där ligger Yahto's i lä.

2 kommentarer:

Ellie sa...

Underbart att få se Ragge... Ljuvliga bilder på busarna. Han påminner mycket om Cofftan när jag var en liten buse.. Nu är han en stor buse ;-)

Britt m flock sa...

Härliga killar! Coola killar, killar jag gillar:-)