torsdag 27 maj 2010

Elände .....

Eländes elände ....kursen är slut ...... sista gången var i tisdags ..... elände för både jag och Yahto har tyckt det var görskoj, grabben har skött sig bra, han och jag har lärt oss en massa bra saker tack vare Cecilia, Maria


och Evelina, men hon var såklart inte där när jag hade kameran med men hon kommer inte undan för jag hittade en bild på henne och Diva i gömmorna

Som sagt en kanonkurs med dessa tre goa tjejer i spetsen.
Ett ekipage jag är så imponerad av är Henrik och Bea
jösses vad duktiga dom var eller rättare skrivit är, det märktes för varje gång att han tränade en hel del, en stor eloge till dig grabben, fortsätter ni så kommer ni långt, jättelångt ......det har varit en fröjd att se dom ihop.
En skön lirare på kursen var Åke

och den här lilla damen Cilla (om jag inte minns fel heter hon så)

hela kursen bestod av jättehärliga jyckar, hussar, mattar och "fröknar"

jag är bara tvungen att ha med denna bilden på Cecilia .....
det är en tjej som alltid är lika go och glad, hon ser lite "lurig" ut när hon sitter och myser .....

2 kommentarer:

Martin&Åke sa...

Ja visst var det en bra kurs! Den tog slut alldeles för fort. Ha det gott! Vi ses!

Maria, Tashi och Smack sa...

Det var superskoj att ha kursen och otroligt givande att se hur alla utvecklades *wow*

Vi ses igen!