torsdag 20 maj 2010

Renovering

Nä, det har inte snöat ..... jag har borstat jycken .... än har han inte börjat fälla ordentligt men han är på god väg, funderar på om jag skulle testa med att hasa omkring barfota med blöta fötter på golven inne ..... hasa en stund, ställa mig i "sjön" som finns runt vattenskålen, hasa igen ..... upprepa detta ett antal gånger så blir det kanske formgjutna sulor till mina skor och golven blir rena ... det tål att tänka på ....
pälsförsedda byxor är oxå bra...... dom värmer ....

Fin blev han ..... borstad, fixade öron och klor, men det varar inte länge ....

ett par minuter eller nåt ....

bläää för att vara snygg .... gillar inte det .....

snart grön istället för vit .....

men vad gör det, jag kan göra om renoveringen i morgon igen, å nästa dag .... å nästa dag ....
men visst ser han ren och snygg ut fast han kanat omkring på gräsmattan, iallafall på håll ....

3 kommentarer:

Gordon sa...

Vilken härligt rolig bildsvit! - Kramar från tillg. vännerna Baron och Falstaff

Maria S sa...

Tjena,
Där har du ju en bra affärsidé... vintersulor till stövlarna....
Du kan göra en kappa till Kino, annars så hon inte fryser...
Krama lillgrabben
//Maria

Maria sa...

Det är klart att du måste rätta till åälsen när matte varit där och borstat :))
Han är bara för mysmojsig Yahtogubben! :)
Ha de gott!
Kram till er båda!
Maria