torsdag 4 februari 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Britt att skriva om en bild, så här stod det i hennes blogg
Gå in i mina bilder på din dator
Ta fram bild nr 7 i mapp nr 7
Ladda upp bilden på din blogg och skriv om den
Utmana sedan 7 andra att göra samma sak

Okey, jag var en av de 7 som hon utmanat så jag ska gå in i mina bilder och kolla vilken bild jag hamnar på, bara det inte är en på mig själv för då lär den inte hamna här, vi får se......


Nä, det var en på Lennarts lastbil, Lennart som bor i Bovallstrand är min lille storebror, ja han är min lille storebror för jag har två äldre bröder och han är yngst av dem :-)
Bilen har han inte kvar i sin ägo men visst är den snygg !! nästan lika snygg som brorsan men han har ingen motivlack (läs tatuering) men lacken på bilen är urläcker, var tvungen att ta med två närbilder på dörrarna, det är en finsk kille som lackat, minns inte hans namn men skicklig är han, eller hur...




Jag skulle visst utmana 7 vänner som bloggar att göra samma sak så dom 7 är

                                                                  Ingegerd
                                                                  Eva
                                                                  AnnSofie
                                                                  Bengt
                                                                  Veronica
                                                                  Anna Karin
                                                                 Emma

2 kommentarer:

Britt m flock sa...

Redig Carin! Tänk att det blev en lastbil......

AnneSofie sa...

Lite sent men utmaningen är antagen och utförd.
Kul och riskfritt (nästan beroende på vad man har i sina bildarkiv förståss).
Detta påminner mig tydligt om att rensa lite i mapparna.

Februari är födelsedagarnas månad så det blir mycket tårta och kaffe - men dä ä ju gott!
Ha dä gött!