fredag 19 februari 2010

Sockar

Idag är Yahtograbben 8 månader, kan ni fatta, han är redan 8 månader



Snart fyller han 1 år och då är vi inne i juni, åh vad jag längtar dit, till sommaren alltså men först ska vi uppleva en vår som kommer att välkomnas med öppna famnen. Yahto vill nog inte att snön ska försvinna än på ett tag för jösses va kul han har när han far runt i den, grannen sa häromdagen att han ler med hela ansiktet så lycklig är han.

Han har hittat på en ny lek... att dra av mig mina sockar........


Här ska dras ....



Är det någon som behöver strumpor i storlek 52 är det bara att höra av sig för så stora är dom efter hans framfart, eller så är dom som en ost, med fulla hål, sicken råtta ....



Jag vet att han hör bra .... för öronen är stoora ...



Men jag tror hans öron är fulla med kork för när jag bannar honom tex när han försöker dra av mig sockarna så tittar han på mig ...... ke ... sa du nåt ..... jag höööör inte .... ta det en gång till ..... va ...

MEN DU .... jag tuggar ju på min grej ....



Jag har aldrig tuggat på dina sockar, det är inte jag som fixar alla hål i dom, jag håller mig till min fleecfläta för tuggben har jag ju inga .... Har inte du, jag, matte alltså tycker det ligger dräller såna och överallt ....




2 kommentarer:

Maria S sa...

Tjena,
hm..jag tror nog morsan är med på strumpleken...
Vi väntar alldeles förfärligt på våren vi också, vi går knappt utanför dörren en sån här dag.
Fast Kino har ju lite mer energi, då brukar hon slänga sig på rygg i soffan och sprattla sjusärdeles med alla fyra.
Ha det gott
//Maria

Anonym sa...

Nu har du ju lyckats få in en länk, bara att fortsätta med flera

Hälsningar den fortfarande insnöade