onsdag 24 februari 2010

Lite diverse....


Linslusen har blivit kändis..... tror han iallafall för fisförnäm ser han ut på bilden, tidningen var på jobbet förra veckan och plåtade som vanligt, dom dyker upp ett par gånger om året och varje gång går jag helst undan men inte grabben inte, han höll sig framme...... så nu tror han väl att han är görkänd.......

Idag efter jobbet knallade vi iväg på en promis och träningsrunda, han är jätteduktig när vi tränar inkallning när jag sätter honom och går iväg och kallar in kommer han klockrent och sätter sig vid sidan men när vi är ute och går och jag kallar in så stannar han bara och glor på mig, efter en stund sätter han sig och tittar åt ett annat håll, det gäller att hålla sig för skratt....

det är lögn att få honom att komma..... nu har det börjat det som jag väntat på..... han ska testa mig...... jag har prövat allt möjligt men han bara glor, fastfrusen på samma fläck.... så igår ringde jag till världens bäste Börje för han har millioners med ideer när mina tryter så idag har vi prövat tipset jag fick och det funkade sådär..... men skam den som ger sig......

När vi kom hem fixade jag hans mat och i väntan på att den ska bli klar satte jag mig framför datorn för att skriva här i bloggen men va tråkig jag är.... lek med mig istället, han hämtade sin stövel och satte sig och tittade på mig så här......

Efter en stund gick han och la sig i soffan "kors i taket" där ligger han aldrig annars så nu måste han tydligen ha väldans tråkigt...... det är synnast om honom i hela världen.... men det är nog bara han själv som tycker det.......

Har köpt en kanvasbur till honom för kanske framtida bruk.... utställning eller....
Det blev en stor, jättestor så en 10 corgisar får nog plats.....

men han "behöver" den storleken för vräka sig kan han..... om inte annat så för att han tror sig vara en kung......

Nu var det sånt igen..... jag köper mer grejer till honom än till mig själv...... men jag ska inte klaga jag fick ett par nya dojjor för ett tag sedan.... visst ja..... en tröja oxå..... så vad gnäller jag för..... igår bunkrade jag tuggben för 200 kr men inget godis till mig....... det får vi nog råda bot på snart...

1 kommentar:

Anna-Karin, Gullan och Kråkan sa...

Hej på er!
Vilken härlig layout du har fixat till.
Duktiga, duktiga Carin!

Och den där grabben du bor ihop med...
Vilken uppsyn! Han är så jädrans söt, snygg, cool och alldeles bedårande (och det SER MAN PÅ HONOM ATT HAN VET OM!).

Kram på er båda två från bruttorna i K-V