måndag 4 januari 2010

Disa

Igår var vi hos Disa och hälsade på. Åh, det var sååå roligt att träffa "min" tjej igen, okeydå hon är inte min men hon bodde hos mig och Loffe ett par veckor förra året så en liten, liten del av henne kan jag väl få kalla min.
Disa är en tjej som jag alltid tyckt om men under dom veckorna hon bodde här lärde jag känna henne mer och vad hände, jo jag blev förälskad i denna härliga, glada, goa hund och det är jag fortfarande. Yahto gillade henne görmycket oxå, kolla som dom höll på










Glömde visst nåt.... såklart det var lika roligt att träffa er Sven, Solveig och Kristoffer, så kan det gå när jag är så kär i eran jycke, tror jag fått en rival.... Yahto heter den...

2 kommentarer:

solveig o Disa sa...

Disa tittade efter Er länge i fönstret när Ni hade åkt. Hon hade nog gärna följt med Er till Lidköping..........och vi hade gärna behållt Yatho, han charmade hela familjen.

Veronica sa...

Hörde av Lennart att du blev BIS 3:a... Grattis vad kul , nu hoppas jag att vi syns ute på utställningar i sommar...Att du fortsätter att visa denna guldklimp, en sån kille du har...
Ha det gott så hoppas jag vi ses snart...
Veronica o Lejonen...