onsdag 6 januari 2010

Enoc

Det var görlängesen den här grabben var hos mig men häromdagen kom han för husse och matte skulle på kalas

Det första Yahto gjorde var att visa honom alla sina grejer för det har han i mängder.... konstigt... undrar vem som köper alla dom....
men Enoc var föga intresserad, husse och matte gick ju ifrån mig och lämnade mig hos den här yrpelleråttan....


men jag är ingen yrpelleråtta jag vill bara leka, om jag springer iväg med mattes toffel så kanske du fattar....

men nä... han sprang inte efter, måste ju hålla koll på dörren....


jag ska faktiskt ligga här för dom kan komma närsomhelst och det vill jag inte missa föralltivärlden....


kan ni fatta att det är synnast om mig i hela världen...


Yahto försökte att få hans uppmärksamhet


men inte..... jag har jättetråkigt och lessen är jag mä....


men kom igen nu då, vad är det med dig....

prata med mig kompis....

om vi kramas lite istället då....


om du får en puss på näsan blir allt bra....

men nä... inget funkade för Enoc gick och la sig och höll koll på dörren istället.....
och där låg han till husse och matte kom.....

1 kommentar:

Enoc & co sa...

Det är ju så man skäms....vilken tråkmåns