söndag 24 januari 2010

Bus med Coffta

Igår tog vi en sväng till Broddetorp, tänkte vi skulle hälsa på en kompis där men hon var ju såklart inte hemma så jag fortsatte och hamnade i Segerstad och vem kom där knallandes på vägen, jo Coffta och matte Ellie, som vanligt tog jag bara kort på jycken och glömde matte.... skärpning pågår....



Coffta är en cardigan som ni ser... en glad grabb på 2 ½ år (tror jag att han är... redan glömt...) som nyss blivit pappa



Yahto blev görglad för här skulle det äntligen bli bus på hög nivå....
















Hördu kompis jag orkar inte mer !!!! men vänta bara till sommaren då kommer jag att ha mera flås....





Yahto var trött, mycket trött när vi kom tillbaka till bilen så han sov gott hela vägen hem och hela kvällen oxå....

3 kommentarer:

Nalle och Billy sa...

Vi var oxå ute och härjade med kompisar i går, vi följde med matte och E-L när de åkte skidor, kul att ha flera kompisar att springa i skogen ihop med, Billy fällde nästan matte, han ställde sig mitt i mattes skidspår, gissa om hon hojtade, hi hi. Hon klarade sig den gången men sen "välte" hon när hon skulle försöka svänga så om ni trodde det var jordbävning i går så vet ni vad det var :)

Anonym sa...

Kajsa o Tilda hälsar det är hääääärligt med snö.
sa

kickan34 sa...

e de welsch corgis? !
va fina i af! :) mysigt med snö.