lördag 9 januari 2010

Yahtos olika åldrar

Satt nu ikväll och tittade på bilder på Yahto, vart tar tiden vägen..... hela förra våren var bara en evig väntan på att han skulle komma till världen, sommaren gick åt till att vänta på att få hem honom och nu är han snart 7 månader, roligt att se hur han ändrat sig så här kommer en liten följetong...

Han föddes den 19 juni 09 på midsommarafton, den här bilden fick jag av Eva via mobil den 20 juni



Det här kom vi mail från Eva den 7 juli



Första gången jag var ner till Kungsäter och tittade på honom var den 12 juli, jag kommer ihåg att jag knappt han hälsa på varken Eva eller Mats för jag hade så bråttom att få se honom



22 juli var jag bland valpisarna igen, visst var han en riktig tjocksmock, helt underbar...



4 augusti, Anna-Karin var med till Kungsäter så hon fotade min grabb



22 augusti, vi har precis kommit hem, det första han gjorde var att börja leka



Det här tog Pernilla den 6 september när han träffade "tanterna i Skara" för första gången (tanterna är 2 Whippet tjejer)



15 september på klubben, Anna-Karin var framme med kameran



21 september och ett öra är rest



29 september, nu har han rest båda öronen och börjar se ut som en corgi ska



11 oktober var vi till Kungsäter och hälsade på




En mycket trött corgi den 9 november



Julafton förmiddag



Tänk vad liten kan bli stor...

Inga kommentarer: