fredag 24 december 2010

Paket

Igår låg ett stort kuvert i brevlådan och i det kuvertet låg ett paket

Jag kände mig riktigt duktig för jag tjuvtittade inte igår utan jag väntade till idag, ni som känner mig trodde säkert inte det om mig..... att jag kunde vänta alltså.... jag brukar ha svårt för att hålla mig men jag överträffade mig själv .... men till paketet, jag blev såå glad, det var från Annette och Kjeld i Danmark som äger Chanel ihop med Eva, vilka underbara människor som skickar ett paket till mig, i asken låg det här jättefina hjärtat
STORT TACK Annette och Kjeld

Yahto och Chanel har oxå fått paket

Chanel dök på sitt med en gång....

Men Yahto .....

brydde sig inte om sitt till min stora förvåning, han höll sig till sitt tuggben så Chanel....

la beslag på det oxå
Yahto fattade tydligen inte att det var prinskorv i paketet......men Chanel var lycklig för hon fick två korvar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det bevisar väl bara att vi tjejer är smartare!
Keep up!
God Jul från Kino