fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Nu är det full fart på nyårssmällar och raketer ute, jag är så lycklig för jyckarna är helt lugna, har varit orolig för hur Chanel ska reagera men till min stora glädje bryr hon sig inte och Yahto som har varit så rädd är oberörd han oxå, förhoppningsvis har all den träning jag lagt ner på honom hjälpt, det är bara till att hoppas på att kvällen och natten fortsätter så här.
Tydligen trodde de båda två att maten skulle serveras på bordet dagen till ära

men nu får ni allt ge er mina vänner, bara för att jag är så glad för er skull får ni allt vänta på maten och äta på era platser..... nähä.... kom igen morsan, vi ska ha käk här och nu

vi står här och tittar ut så länge men som vanligt får vi väl inte som vi vill....
Nä just det, inte blir det som ni vill men jag håller vad jag lovat, ni ska få nåt riktigt gott på maten, falukorv och leverpastej, det är favoriterna.

Det här inlägget är det sista för detta året så Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt År alla vänner, vi ses nästa år.

2 kommentarer:

Britt m flock sa...

GOTT NYTT ÅR Karin!

Hilde sa...

Gott Nytt År önskas er alla tre från Hilde :)