fredag 3 december 2010

En röd låda

Jag har gjort en ......

klädd stor låda .... för Yahto kan inte hoppa upp i sängen ..... knäppt eller ..... vissa tycker det men Yahto tycker den är helt ok och även jag för nu slipper jag hjälpa honom upp .....
han ska ju inte upp bara en gång utan han ska ner .... sen upp ..... sen ner ....upp .... ett antal gånger varje kväll för det där med att ligga still när man ska sova vet inte han vad det är .....

Chanel använder den oxå men fast den är stor och båda får plats så tycker klumpen att det är besvärligt för hon är  ivägen när han ska ta sats

men flytta på dig då ......

sitt inte bara där och glo ... jag måste upp innan morsan ser  ......

ser vadå ..... menar du det här  .....
Inte första gången det ligger ett tuggben i sängen, tyvärr en nackdel med lådan för kladdiga ben är inget kul men men ....... inte har jag några bortskämda hundar inte .....nää, inte jag

Inga kommentarer: