lördag 4 december 2010

Frossa

Man mår som man förtjänar sägs det ......ja inte vet jag om jag förtjänar att må som jag gör men jag får skylla mig själv när jag inte kan låta bli en massa godsaker ..... vi har haft lussefika på klubben idag .... vilket fikabord ......
så nu förstår ni hur jag mår för jag har frossat i allt gott ska ni veta

Först startade vi med glögg ute, sen var det tipspromenad med en massa fina priser

Min goa arbetskamrat Micke underhöll med julmusik ihop med sin son Beiron

Det var så mysigt med stugan full av glada klubbkompisar

sist men inte minst fick jag äntligen träffa den nya medlemmen .... får jag presentera goa söta Larry
För en gång skull var inte Yahto och Chanel med .... va åka till hundklubben utan jyckar ....jo så var det men dom hade det hur bra som helst för dom var på "kollo" hos Indra

Inga kommentarer: