onsdag 4 augusti 2010

Blått

"Vad har du nu ställt till med morsan" ja, han vill inte ens se på eländet .......

"Min gräsmatta är ju blå"...... jag vet grabben, jag skulle måla lite bara .... fick för mig att måla om hans bur och som vanligt med mig så har jag bråttom, inget förarbete med att täcka, nä då, ut med buren, fram med sprayburken .... å då bidde det så här.... men det är inte alla som har blått gräs ..... det försvinner snart, klippa några gånger sen är det borta .... burresultatet ......

blev så här ..... inte så fel .... eller ..... jag tycker det blev riktigt bra, vad Yahto tycker .... ingen aning, men han ser glad ut ..... men det var väl för att vi skulle ut i skogen .....



3 kommentarer:

Maria S sa...

Riktigt tjusigt blev det! Lycka till i helgen önskar Hjärter o Kino o vi andra

Emma sa...

riktigt läckert ju, haha blev sugen på att ta efter :)

Bolle sa...

Snyggt jobbat!!