tisdag 24 augusti 2010

Besök

Va dålig jag har varit på att uppdatera så här i semestertid .... vi har gjort en massa roliga saker men kameran har tydligen inte fått följa med ... men vi har haft besök av kompisen Artur som var här ett par dagar med sin matte, Artur bor i Bovallstrand hos min bror och svägerska, vi har även varit i Bovall men utan kamera ....


Det var hålligång från morgon till kväll

även Indra kar kommit förbi och hälsat på ....

godistajm med Indras matte Mia
Igår var vi till Skara och hälsade på våra vänner Maria, Pernilla, Hjärter och Kino, åh det var så roligt att se Hjärter för hon är sitt rätta jag igen, pigg och glad, bilder finns på Hjärters blogg
I morgon ska Pernilla och jag åka iväg och hämta ...... då ska jag ha med kameran så ni får se nåt supergulligt ....

Inga kommentarer: