måndag 21 december 2009

Hästar

Vad är det jag ska bli utsatt för nu då.....

Jo igår kollade vi in hästar....

Det här gillar jag inte.... bäst att gömma mig bakom en gran

Måste dom hålla på så där....

Om dom får en pinne av mig så kanske dom slutar....

Nä..... dom ska visst leka så då vill jag vara med.....


Kolla va nära jag är....


men sluta ät.....lek med mig istället....


Om jag skäller och fintar lite då..... men icke, han tittar inte ens på mig...


Så här så grabben ut vid första kontakten med dom stora vackra djuren,

och så här såg han ut efter ett tag när han tuffat till sig
skillnad på hållning eller hur

Det här med vinter och snö är tydligen hans grej, häromdagen när det snöade stooora flingor hoppade och for han som en tok för han fick för sig att han skulle fånga varenda flinga, annat är det när det regnar då får jag tvinga ut honom :-))




3 kommentarer:

Josefina sa...

Vilka fina foton!
Älskar snön och min Wilmer älskar det också!
Jag är Jimmie Dernsjö's dotter =)

Anonym sa...

Hej!
Ja de flesta barn brukar ju gilla snön... Det är inte så kul dock att ha en hund av varje... Kino tycker det är jättekul att springa i snön en stund och Hjärter bara tittar på mig och ber att få gå in igen. fast det är klart, när det är så där jättekallt som det har varit, då vill inte Kino heller. Det gör så ont i fötterna...
kanske skulle fixa små stövlar åt dom... hm 8 stycken... näe
Ha nu så jättebraså hörs vi
GOD JUL!!!!
PS Kanske vägarna går förbi Skara?

Maria sa...

Hej Carin!
Kikar in för att önska Dig och Yatho en riktigt GOD JUL!
/Maria