måndag 14 december 2009

????

Undrar varför det alltid ser ut så här hos mig nu för tiden, leksaker överallt..... det här är bara en bråkdel av grejer jag snubblar på...

Boven i dramat är såklart lilleman.....

Varför ligger kuddarna oftast på golvet och inte där dom ska vara....

Jag skyller på samma grabb igen, han vägrar inse att kuddar ska vara i soffan, så fort jag lägger tillbaka dom så är han där och putter ner dom igen.


Varje kväll har vi ett samtal om hur JAG vill ha det och att han måste plocka i sina leksaker i leklådorna men då lägger han sig i sitt hörn på stora kudden....


eller som ikväll, i hallen..... men vem är det då som plockar undan... jo jag såklart och det gör jag så gärna för han är ju världens bästa Yahto
och jag får ju skylla mig själv att jag köper en massa leksaker...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena,
ja det är inte lätt att ha småttingar.... fast mina är ju vuxna tanter men åndå ligger leksaker överallt. Jag plockar indem i korgen...och de plockar ut dem på golvet.
Mina kuddar ligger i garderoben.
Tanterna i Skara hälsar och undrar också om lillen har skrivet sin önskelista.

Anonym sa...

Jodu, kära Yahto - det här känner vi igen. Nu hälsar också beardisarna i Skara - med kramar

Anonym sa...

Det ser ut som det finns småbarn hos dig
Ingegerd