onsdag 24 juni 2009

Var har jag hamnat?

Tänkte jag skulle ha en gissningstävling, vill i va mä.....
Kan du lista ut var jag är så kan du vinna nåt.... inte vet jag vad men nåt ska jag väl kunna hitta på.....
Några av er var varit med mig hit så för er är det lätt....
Den här platsen ingår i mina "smultronställen" inte så långt från Lidköping, en sisådär runt 4 mil..... på 60 talet var det en festplats här, den kallades ....spelen, många kända artister uppträdde.... vattne i ser ä ena å som blir te ena älv i Lischöping......
Blega på bildera å grunna, kanske i kommer påt.......






Har i kommit påt ? inte...... ja får la säjat då.... men ja gört e anner da......
Ja,ja en ledtråd till då..... platsens namn börjar på V
Lätt va





















2 kommentarer:

Bengt sa...

Carin - för en skåning var detta ett trevligt huvudbry, och dessutom roligt skrivet på väschötska! Men jag går bet! Vara? Vedum? Näää, jag ger upp. - Kramar från oss i beardis-flocken

Therese sa...

Jag vet, jag vet, men jag får inget säga......