söndag 21 juni 2009

Min valp ????

Det är första gången jag skriver här två gånger på samma dag men jag måste bara berätta.....

Eftersom jag är "uppe i det blå" så glömde jag fråga Eva om jag fick låna bilderna hon skickat så jag "slängde iväg" ett mail till henne, som alltid fick jag ett mail tillbaka väldigt snabbt, hon skrev " den andra bilden du fick är på hanen som ev. blir din.....Coolt va ?? han ser bäst ut och det brukar stämma"

Den här krabaten kanske blir min, bara min....

Vidare skrev hon " Det är inte så ofta man får valpköpare man får som man blir så engagerad i som jag blivit i dej. Du tilltalar mej både som hundägare och som människa och jag är superglad att du ska ha en i "björnligan"

Kan man bli gladare än jag är just nu.... tror inte det, det känns som jag skryter när jag berättar vad hon skrev om mej men såna ord värmer och jag lovar dej Eva att jag ska göra allt jag kan för att han som kommer till mej ska få det så bra som möjligt.



Den här bilden tog Anna-Karin på Eva och hennes hundar när vi var på Mösseberg, tänk att jag "hittade" kennel Igroc och det blev så rätt.


Har ju skrivit en del om Pete som är i knät på Eva, att det skulle bli en valp efter honom och Indra men så blir det inte för Lisa och Calvin Klein han före.... jag litar fullt och fast på Eva så jag vet att det här blir hur bra som helst.



2 kommentarer:

Ami och busarna sa...

Även om väntan är lång så: den som väntar på nå´t gott väntar aldrig för länge.

PS Nalle väntar på en lekkompis, storebröderna har ledsnat på huliganen.

Beardis-flocken sa...

Vi gläds helhjärtat med dig, och önskar dig och valpen all tänkbar LYCKA TILL! Kramar från oss i beardis-flocken