söndag 27 februari 2011

Arenan

I helgen har vi jobbat jag och Yahto, han har grävt och jagat krukor som vanligt och jag har gjort mina sysslor, när man går där nere själv i växthusen och funderar så kom jag att tänka på utställningen som är den 7-8 maj, såklart jag jobbar den helgen oxå men det bästa är att den är flyttad hit
till arenan som ligger mitt emot mitt jobb, perfekt för då går det lätt att "smita" över och kolla, lördag samma helg är det Corgispecial på Simmatorp i Skara, ska "smita" dit några timmar oxå tänkte jag, kom dit ni med vettja så får ni se en massa corvar.

Den här corven gillade inte när jag satte mig vid datorn.... att man kan se så ..... ja jag vet inte vad .....

men en kul stil har han när han går loss på ett tuggben.

2 kommentarer:

Maria S sa...

Hej Yatho,
Jag tycker heller inte om när min matte sitter vid sin "maskin" då blänger jag också på henne allt vad jag kan. Och sen hoppar jag nästan upp i knät direkt och då slutar hon äntligen att sy och pussar lite på mig en stund. Som om det var det jag ville....
Stå på dig Yatho!
Hälsningar Kino

Martin o Åke sa...

Han ser lite ut som en flygekorrre tycker jag! En riktig goding!