söndag 13 mars 2011

Pompe på besök

Tiden bara far iväg, jag tycker inte jag gör annat än äter, sover, jobbar och är ute med jycken, nåt som jag inte gör det är att röka, fortfarande ett plus i kanten till mig själv.

Men nu till helgens främmande, Pompe har varit här hos oss för första gången

Yahto var stöddig i början, han är ju i den åldern nu så han tror att han är störst, bäst och vackrast, visst jag håller med honom för han är ju goast och bästast i hela världen......
men sen var det mycke lek....




Pompe var väldigt "tallig" i pälsen efter att Yahto "tuggat" på den en hel del...

Trött var han oxå.....

4 kommentarer:

Britt m flock sa...

Carin!!!! Jag tycker du är fantastisk!!! Skam den som ger sig. Bra jobbat! Det är skitjobbigt men håll ut!!

Billy sa...

Ser att min "släkting" är hos Yahto och busar och sover soffan, när får jag komma och sova soffan då?

Emma sa...

Åh vad söt han är lille Pompe! Vi tackar för besöket. Midas hjälpte nog till ite han med med den där frisyren... ;)

Anonym sa...

Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.

Bli medlem och tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871
Och lycka till!