lördag 5 februari 2011

Nybadade jyckar

Jag började fundera om jag hade två elefanter på övervåningen, det lät så för vilket klampande och väsen, när jag kom upp så låg alla mattorna i högar, kuddar och filtar i soffan låg i samma högar, en aning rörigt med andra ord, det är som vanligt efter jag badat Yahto, han får fullständigt fnatt efter ett bad, Chanel blev skurad hon också så hon hängde på Yahtos framfart, kossan fick en omgång

Yahto fick tag på en annan grej som oxå fick en omgång
Nu har dom lugnat ner sig så snart vankas det kloklippning
En sak till....... jag har inte rökt än!!!!!! Va ja ä gla !!!!!

3 kommentarer:

Britt m flock sa...

Fy f*en vad du är bra!!!!! Kämpa på, det går!

Hilde sa...

Grattis Carin till alla rökfria timmar :)
Jag hejar på dig i rökfri-VM!
Kramar från Hilde

Ami sa...

Va duktig du är som håller dig ifrån cigaretterna, är humöret bättre så man snart vågar ringa? ;)