torsdag 13 januari 2011

Hjälpredor

Ibland är man jättetacksam att få hjälp på jobbet ibland är man mindre tacksam, i eftermiddags tyckte jag att det både gått fortare och det hade varit lättare att göra jobbet själv....
Jag skulle rita av en mall på en stor rulle filt som jag rullat ut på golvet, mina hjälpredor var med och kollade om filten var ok att bråka på......

sen skulle det kollas om jag ritat rätt....

Tydligen tyckte Yahto att jag gjorde fel så han skulle med Chanels hjälp rita istället...

Krukor behövde jag absolut inte enligt min mening till det här jobbet...

men båda två tyckte inte som jag utan krukor är alltid bra att ha tillhands
 så jag vidhåller att jag hade fixat jobbet fortare utan deras hjälp

Men en rolig upptäckt gjorde vi ihop idag, de första penseerna blommar i växthuset

1 kommentar:

Hilde sa...

Åååå, det blir vår i år med :)