tisdag 25 januari 2011

Ett försök att.....

Nu är det en vecka sedan jag skrev sist, har varken haft lust eller varit på humör för att skriva...... så här är det.... jag är sur, lättretlig, irriterad, förb.... med andra ord jag tål varken mig själv eller min omgivning för tillfället ......det låter inget vidare va.... det är ingen ursäkt men jag gör ett tappert försök med att sluta röka, har inte tagit ett bloss på en vecka... det är jag stolt över och ännu stoltare blir jag om jag fixar det här.

Jag säger då det...... vilket he... det går på rent vres.... jag beundrar mina vänner och arbetskamrater att de står ut med mig och inte minst mina fyrbenta vänner

som vill bo ihop med mig.... det ni.... inte många som skulle klara det just nu ......inte ens jag.... undrar om man kan flytta isär med sig själv ...... nä jag får ta tag med mitt dåliga humör... och vips blir allt bra.....

6 kommentarer:

Gordon sa...

HEJA CARIN! Vi tror på dig - både Yahto, Chanel och Falstaff! Du fixar det - det vet vi! Kramar från oss

Vi alla i Sofielund sa...

Har inte en susning om hur det är att sluta att röka men jag tror inte att det är så himla lätt.
Vi håller fingrar (de som har sina i behåll vill säga),tassar och hönsfötter att du tar dig igenom ditt beslut.
HEJA PÅ!

Pernilla sa...

Bra gjort Carin!!!!! Jag och katterna hejar på!

Hilde sa...

Vet precis hur tufft det är men Carin, det går!!!!
Behöver du nån som peppar så hör av dig ;)
Massor av styrkekramar från "exnikotinisten" Hilde
PS; Happy skickar en massa glada hopp och önskar fortsatt lycka till :)

Britt m flock sa...

Även jag har gått igenom samma helvete. Men du är stark och klarar detta. Fast det är deprimerande. Man förlorar sin bästa vän. Men du har så många andra vänner som tror på dig! Kämpa! det är det värt!!!

Anonym sa...

Heja Carin,
hoppas det går vägen!!
Maria