lördag 19 juni 2010

En STOR dag !!

Idag är det en stooor dag, antar att ni säkert tror att jag menar det där bröllopet alla pratar om men så är det inte .... det stora är att min egen prins fyller ett år, min lille store grabb är redan ett helt år ...

Så idag smet vi från jobbet och åkte till djuraffären för att handla present, såklart det blev mer än en, ett halsband ( ååå va gla han blev för det .....) en dummie, en karda ( den hatar han redan ) en massa godis och ett bautastort ben och lite annat smått och gott ....

benet var nåt som han inte förstod sig på ....

först rusade han runt det ett antal varv

tvärnit !!!

kan väl kolla lite då ....

läskigt....

om jag gör mig till lite då ....

morra och skälla funkar kanske ...

nähä, inte det heller ....så här då ....

får nog kolla in riktigt vad det är jag fått ...

det är nog inte så farligt ...

kan väl nosa på eländet då ....

men du .... det smakar riktigt gott .... varför sa du inte det med en gång ......
Ja du det kan man fråga sig varför jag inte sa det, tyckte väl att du skulle komma på det alldeles själv.
 Massor med grattiskramar till bröderna Yashi, Yanisin och Rover, undrar vad dom fick i present ?





6 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis Goding på 1-årsdagen

Kram från Agneta, Ockie, Qira & Sol

Emma, Gimli & Midas sa...

Grattis Yahto på ettårsdagen!

Monica sa...

Grattis till en snygg kille på hans 1-årsdag

från Trolla och Trixi

Maria S sa...

Ett Jättegrattis till lillkillen som blivit stor från tanterna i Skara.
Och Carin, dina bilder är SUPER!!!!

Gordon sa...

Stort GRATTIS i efterhand, käre Yahto. - Kramar från Falstaff

Leo & Marrón sa...

Hörru grabben, vi får nog lära dig vad man ska göra med ben men våran matte har just garvat livet ur sig. Hon tyckte du såg för härlig ut!
Men som sagt Tugga-ben-kurs är du välkommen på om du känner för det. Det är gratis så här mellan oss fyrbeningar.
Men det var inget dåligt ben du fick - man skulle kunna trott att du fyllt massor.
Grattis i efterskott
Får nog ta oss ett snack med våran matte om storkleken på ben kontra storleken på hund.