tisdag 8 september 2009

Tanterna i Skara

Nu har han äntligen fått träffa tanterna i Skara som jag berättat mycket om för honom, de va attan så kul.....

Här är gamla damen Hjärter, hon undrade i början vad det var för slyngel jag kom med......

Kino 1,5 år, hon är syster till James, en störthärlig tjej med massor av spring i benen

Det var inte lätt att få alla tre samlade ska ni veta....

Tänk att ett dike kan va så kul, dom sprang fram och tillbaka i ett, nu springer ju inte Yahto här utan han har vält.....

Passa er för jag är görfarlig !!!!!


Men jag är faktiskt mest snäll !!!!


Och GLAD !!!!!!



3 kommentarer:

Ami sa...

Har öronen rest sig nu?,eller är det bara fartvinden som får dem att stå upp? Söt är han i alla fall den lille huliganen

Veronica sa...

Hejsan!!!
Kul att få se ditt lilla "yrväder", han var helt underbar...
Kom gärna förbi fler gånger...
Ha det gott...
Mvh Veronica o Lejonen i Hallinden...

Minifluffarna sa...

Nej men. Du har ju varit alldeles hemma hos mig och så kom du inte in och sa hej!! Nästa gång vill minifluffarna också vara med och busa!
Kram på dig