torsdag 19 mars 2009

Jaffa o Svinto

Det var ett tag sedan jag skrev men lusten har inte funnits men jag tror att den börjar komma tillbaka, det känns så.

Förra veckan var en riktigt trevlig vecka för då bodde Jaffa och Svinto här, två av mina favvisjyckar. Svinto har bott hos mig flera gånger under åren men det var första gången för Jaffa, hon tyckte nog det var lite konstigt i början för hon var lite avvaktande men det dröjde inte länge tills att damen började ta för sig.

Här ligger hon för en gång skull på golvet och inte i sängen eller soffan....

Samma sak med Svinto, inte ofta jag så honom ligga på golvet heller.



En kväll när jag skulle lägga mig så var sängen fullbokad, till saken hör att jag bytt säng, från 1,80 till 1,20 så det fanns ingen plats för mig, två jyckar tvärs över..... jaha, tänkte jag, ska kolla vad dom gör så jag tog täcke och kudde och la mig på golvet bredvid sängen, vad hände jo båda två hoppar ner och lägger sig på mig, där låg vi en bra stund innan jag fick kravlat mig upp i sängen igen, så klart båda två hängde på men efter en överläggning så fick vi plats för finns det hjärterum så finns det hundrum......

All heder till Svinto, han snodde ingen mat för mig under hela veckan, klart godkänt......



Inga kommentarer: