torsdag 18 mars 2010

Träning

Ikväll fick jag för mig att jag skulle träna honom på att stå still på bordet, har ju inget trimbord så köksbordet fick duga, min mamma sa ofta att det bästa man har sätter man på bordet så det gjorde jag. Han fixade det galant på utställningen i julas men vi har inte gjort det sen dess så det är på tiden att vi tränar igen för han är anmäld till Larv.....
Han var även riktigt duktig nu ikväll så jag tänkte att jag tar fram kameran så kanske jag får till några bra kort på honom när han står så fint men.....


då satte han sig.... sen....


la han sig...... ååååå va tråkigt.... vansinnigt tråkigt.... upp igen, stå.... fram med kameran....ännu tråkigare.... nu är han jättesur.... kolla minen, kan inte annat än att bli full i skratt.....



en sista bild på bordet......



nä, det blev inget stående..... men han gjorde det faktiskt..... å så här gjorde han när han kom ner på golvet igen....



bye, bye, han pyser iväg..... fort.....

3 kommentarer:

Maria S sa...

han må vara olydig och full ifan...men han gör sig på bild!
Tanterna blir aldrig så där bra...
dom sov i ett par dar efter ert besök...
kom ofta.....
//Maria

Maria sa...

Åh jösses som jag skrattar!
Tredje bilden är ju helt oslagbar... Vilken min *S* Snacka om att se sur ut!!!
Kalasbilder allihop!
Kram Maria

Ami sa...

Träning ger färdighet. Ser att kökssoffan åkt ut och det blivit nya stolar i köket, snyggt