måndag 1 mars 2010

Kloklippning mm

I kväll är det en sån där riktigt tråkig kväll, skulle behöva göra en massa saker här hemma men ids inte. Fick för mig att jag ska ändra stil på den här sidan, kanske det kan göra mig på bättre humör..... jag gör ett försök... Till och med Yahto verkar ha tråkigt ......


nä, det har han inte för han far omkring som han brukar.... just nu med en gul gummianka som han fick av Philemon och Beiron 


som var här igår med pappa Micke, hittade inget kort på Micke men jag har skrivit om honom tidigare här, det är han som har Meijers affär i Rackeby, kortet på grabbarna är taget i affären där det är fullt av radioapparater, dragspel och tusen andra saker. Åk dit vetja och gör ett besök för sevärt är det och inte minst för att höra Micke berätta om allt mellan himmel och jord som har med Lidköping att göra, ett levande uppslagsverk är han minsann.
Theo var med oxå såklart för.....


jag klippte klorna på honom. Theo gillar inte alls det här med kloklippning, han skriker fast jag inte klipper men det är bäst att förekomma än att förekommas tycker han tydligen men heder åt grabben, igår skötte han sig riktigt bra, så still som han var då har han inte varit nån gång fast Philemon och Yahto sprang och jagade varann, full rulle med andra ord.

Måste ju ha med en bild på Yahtos ben som jag fortfarande är tokig i som jag varit sen han flyttade hit....


Snyggare ben får man leta efter.... korta knubbiga helt underbara......

3 kommentarer:

Beardis-gänget sa...

Oj, vilken supersnygg design och layout på sidan! Och naturligtvis: vilken supersnygg Yahto!

Britt m flock sa...

Du, jag tycker det är mer än benet som är underbart på den grabben:-)

Micke och jag har varit grannar och lekkamrater en gång i tiden men det var lääääääng sedan.

AnneSofie sa...

Först och främst:
TUSEN TACK för påringningen den 27:e! Å Jonas hälsar å tackar!

Men shit (ursäkta ovårdat språk) vad sängar den lille guldklimpen har!
(Jag ska erkänna att jag inte varit här och besökt sidan på en månad.)(Skäms på mig)
Å så ligger han inte i dem!
Men det ska väl inte komma från mig som har Leonberger på tempurbelagd kökssoffa.
Vad gör man inte för sina godingar - ALLT!

Just nu ligger jag med en osedvanligt taskig bakterie och känner mig allt annat än piggelin men har orkat upp och lagt in lite nytt på sidan och fluktar runt lite hos andra.

Vi hörs å förhoppningsvis syns snart!