torsdag 11 november 2010

Mindre bra

Jaha .... nu har hon ändrat färg på bloggen igen...... du tänkte säkert så .... och det gjorde jag med ..... jag ska alltid ändra på allting, ibland blir det bra ibland mindre bra .... hur det här blev .... jaja får la ändra snart igen ....nu var det ju inte det jag skulle skriva om utan om det här med att fota hundar som inte vill som jag vill, Yahto tex. vill inte alltid titta på mig......

Chanel blundar gärna .....
Det spelar ibland ingen roll hur mycket jag fjantar och Yahto för en gång skull tittar på mig  ..... då såklart är öronen bakåt .....

Chanel försöker väl här vika ner ena örat så hon bara hör till hälften ..... jösses va dom måste tycka att jag är fjantig...

Tänk om dom kunde ha tittat åt samma håll ändå .....

som dom gör här ..... fast det blev ju inte som jag tänkt ändå ......

Men nu då måste jag väl vara nöjd ... nä inte helt ......

Bannemig nu får det va nog ..... JAG GÅR HEM.....

Men vänta... "morsan" går ju oxå... fast åt andra hållet.... bäst att kuta efter

Inga kommentarer: