lördag 20 november 2010

Lång eller kort svans ?

Jag bara undrar, hur lång svans ska Yahto få igentligen ...... kolla får ni se .... Chanel spanar in bytet ...som är

Yahto's svans, ta ett bra tag och sen ...

håll fast för...

nu går det undan.....

det gäller att inte släppa taget vare sig det går fort eller sakta

men nu får du ge dig, jag vill ha min svans ifred....

morsan hjälp mig då.... hon släpper ju inte taget.....

Nu blir han ordentligt sur, "ge dig då Chanel, nähä, det tänker jag inte göra"

Nu fick jag nog för det började bli lite väl surt så jag gjorde ett litet harklande ....
"Va, vi gjorde väl inget, vad du är känslig morsan"

Vi tar det lilla lugna istället och kollar in den här fläcken....

Undrar vad det är för äckligt.... bäst att rulla sig....

Är du färdig snart, jag vill också lukta illa ....

Okey då, du får väl låna fläcken då.....

Ja så här brukar det gå till så det är väl inte underligt att jag funderar på hur lång Yahto's svans ska bli.... eller kanske kort..... och lika galna är de båda två i att rulla sig i allt möjligt som luktar "gott"

 



Inga kommentarer: