söndag 10 oktober 2010

Kul på flera sätt


Varför tycker inte jag det är lika kul att gå till jobbet en helg som jyckarna gör ..... antagligen för att för mig är det jobb som gäller och inte lek ...

När man lessnat på att bråka med varann kan man hitta nåt annat att leka med ....

Nä inte en boll, snarare en citron ....



När man lessnat på citronen sticker man ut ...

och roar sig kungligt ....



jag har ju inte hört att kungligheter roar sig med att leka jordfräs ....


men jag har hört att lerinpackning ska vara bra ......


så kanske jordfräsleken var så att säga förena nytta med nöje ...

i veckan är det detta som gäller..... jag ... nä inte jyckarna ... ska skola de här plantorna ....en sisådär 10 -15000 penseer och förgätmigej


   




3 kommentarer:

Britt m flock sa...

Skönt att din ilska har lagt sig :-) Du har nog rätt i det där med jobbet. Det är för att det är ditt jobb som det är tråkigt. Härliga bilder på vovvarna. Vill du har fler jordfräsar , ring!

Martin o Åke sa...

Ha ha! Vad härligt! Två lyckliga hundar. Det är så gött att se!

Gordon sa...

Vilken alldeles underbar bildsvit! Det går inte att se sig mätt på den. - Kramar från oss