måndag 4 oktober 2010

Arg som ett bi !!!!

Ja jösses va arg jag blev på Yahto förrut, för första gången blev jag ordentligt tvärilsk på honom, jag höll på i trädgården och han och Chanel for omkring och lekte rätt som det var stack han iväg i 200 km/tim, ja så fort gick det, ut mot gatan där det inte är någon grind och drog med sig Chanel. Han vet så väl att i den änden på gården får han inte vara. Det var nära att hjärtat stannade på mig både av rädsla och ilska. Jag fick stopp på dom i tid, jag röt så det hördes över hela stan, Chanel fattade direkt men Yahto ........ efter jag ruskat om honom såg han ut så här ..... den lille skiten skrattade åt mig .....


sen tyckte han att " nu får du ge dig käring" så han vände bort huvudet ....

när vi kom in så sprang han glatt och hämtade sin kossa....

Jaha .... undrar om det är nu det börjar ..... igen ....testa, testa, testa .......










1 kommentar:

Maria sa...

Även jag får hjärtat i halsgropen :)
Vilken tur att du fick stopp på dom... Din lilla gubbe kanske kanske har kommit in i en andra trotsålder.
Hoppas han inte gör så igen...
Ha de gott!
Kram Maria

Ps: Kul att det går så bra med lilla Chanel.